Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
Q-MarineOffline
Titel: Arcade: Raine v0.42.1  BeitragVerfasst am: 04.12.2004, 18:37 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 5.914


Status: Offline
[Deutscher Text:]
Der Arcade-Emulator Raine wurde aktualisiert und bietet folgende Änderungen:

* Fixed REGION_EMPTY not supported anymore for games like arkanoid bootleg. This bug was probably due to the new way of handling clones when loading roms (added in 0.40.5) (helped from loading the rom).
* Save a little more memory for cps1 & cps2 (on scroll1).
* Try much harder to reset game hardware when a f3 game hangs after its eeprom has been reseted. With this we should definetely get rid of the "game xyz hangs when I launch it" messages in the forums.
* Fix levels order in dkong us emudx version (this should be the last time !).
* Add speed hacks for 19xx and dimahoo (not sure if it´s usefull or not, but now these games won´t be limited by the cpu power...).
* Fix music speed for cps2 (it was slightly too slow, check sgemf when it displays "no mercy"...).
* Fix a very old bug in the speed hack allocations for cps1 & cps2, it showed only in an sgemf background during attract mode afaik.
* Try a new way of handling the priorities for cps2. This is not the mame way. It´s faster, but I am not sure it works everywhere, it´s much better than what we had in 0.42.0 anyway.
* Fixed compilation with allegro-4.0.x for fedora core (linux).
* Added new game : nostradamus, fully playable (it was to test the oddities of the mcatadv driver...).

[English text:]
The Arcade-Emulator Raine has been ubdated.



_________________
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024