Welcome to AEP Emulation Page - Emulation News
   
Hosting by: Uberspace.de   
Menu
· Home / News
· News Categories
· News Archiv
· Submit news

· My Account
· Search
· Forums
· Weblinks
· Game Reviews
· Translations
· Impressum

Downloads
 


Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Friends
· Emulation64
· 1Emulation.com
· Emu-France
· progetto-SNAPS


Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
Q-MarineOffline
Post subject: SSF v0.07 R13  PostPosted: Mar 05, 2005 - 09:58 AM
AEP Team Member


Joined: Jul 04, 2004
Posts: 5665


Status: Offline

Nach längerer Zeit wurde der Saturn-Emulator SSF wieder aktualisiert.
Die Änderungen waren für mich leider nicht ersichtlich.


The Saturn-Emulator SSF has been updated.



_________________
 
 
 
 View user's profile Visit poster's website  
Reply with quote Back to top
z3ntn3l
Post subject: SSF v0.07 R13  PostPosted: Mar 05, 2005 - 10:01 AM
Retrokenner


Joined: Mar 05, 2005
Posts: 324


Leider steht der dl-link im Emulator Archiv immernoch auf der R12...

*edit: Sorry hab nicht gesehen das du erst ein paar Minuten vorher gepostet hast... Shocked
 
 
 
 View user's profile Visit poster's website  
Reply with quote Back to top
JezzeOffline
Post subject:   PostPosted: Mar 05, 2005 - 01:38 PM
Banned Team Member


Joined: Oct 30, 2004
Posts: 5751


Status: Offline
SSF ist nun unter einer andere Adresse zu erreichen, die alte Seite ist jedenfalls down.

Ich hab versucht die News von Systran übersetzen zu lassen. Da das Ergebnis jedoch recht unverständlich war, hab ich das Wichtigste in Stichpunkten zusammengefasst.

    Die Anforderungen an das System sind gestigen
    - SSE2 wird benötigt.

    An folgenden Sachen wurde gearbeitet
    - DSP
    - 68000 Instruktionen
    - VDP2
    - CD Block neu geschrieben
    - temporäre Implementierung des dynamischen Recompiler. (über die Optionen ein- bzw. ausgeschaltebar)

    Implementierung von SCSP wahrscheinlich in der nächsten Version.

In den News standen noch einige Spekulationen über den Zusammenhang zwischen Recomplyer und SH2, allerdings war es zu unverständlich übersetzt worden.

ps: Für eventuelle Falsch-Übersetzungen übernehme ich keine Haftung. Wink Sprich: Jemand mit Japanisch Kenntnissen sollte meine Angaben noch mal überprüfen. Very Happy

_________________
Test your limits and break through! 
 
 
 View user's profile Visit poster's website ICQ Number 
Reply with quote Back to top
retroKOffline
Post subject:   PostPosted: Mar 09, 2005 - 01:37 PM
Site Admin


Joined: Jul 04, 2004
Posts: 9655

Location: Frankfurt a.M.
Status: Offline
Hier eine echte Übersetzung:

Gouketsu wrote:
Many changes in prototype R13: tentative implementation of DSP and 68000 instructions, VDP2 graphics handling, CD block rebuilding, and dynamic recompilation, etc.

I guess the big change is the introduction of dynamic recompilation of SH2 instruction handling. But that doesn't work with some software, so it looks like some work is still needed. There's an option to toggle dynarec on and off.

Despite much effort, I haven't managed to get the graphics working in "Dead or Alive" or to fix the crashes in "Radiant Silvergun". I can't work out what the problem is... so for now I'm ignoring it and working on other things.

So, I guess the next thing will be to implement SCSP. Emulating it properly would be hopelessly complicated, so I'm trying to think of a way to fudge it.
 
 
 
 View user's profile Visit poster's website  
Reply with quote Back to top
Display posts from previous:     
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Powered by PNphpBB2 © The PNphpBB Group
Credits