|
|
|
Autor |
Nachricht |
Q-Marine
|
|
Titel: Mesa v18.1.7
Verfasst am: 27.08.2018, 12:44 Uhr
|
|
AEP Team Member
Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 5.914
Status: Offline
|
|
Mesa, auch Mesa 3D genannt, ist eine freie Grafikbibliothek, die die OpenGL-Spezifikation umsetzt und auf vielen Betriebssystemen wie Linux, AmigaOS3, AmigaOS4, SkyOS, Haiku, ZETA und BSD genutzt wird, um OpenGL-Funktionalität zu implementieren.
Mesa, also called Mesa 3D and The Mesa 3D Graphics Library, is an open source software implementation of OpenGL, Vulkan, and other graphics specifications.
Zitat: ChangesAlexander Tsoy (1): - meson: fix build for egl platform_x11 without dri3 and gbm
Bas Nieuwenhuizen (1): - radv: Fix missing Android platform define.
Danylo Piliaiev (1): - i965: Advertise 8 bits subpixel precision for viewport bounds on gen6+
Dave Airlie (1): - r600/eg: rework atomic counter emission with flushes
Dylan Baker (7): - docs: Add sha256 sums for 18.1.6
- cherry-ignore: Add additional 18.2 only patches
- cherry-ignore: Add more 18.2 patches
- cherry-ignore: Add more 18.2 patches
- cherry-ignore: Add a couple of patches with > 1 fixes tags
- cherry-ignore: more 18.2 patches
- bump version for 18.1.7 release
Jason Ekstrand (2): - intel: Switch the order of the 2x MSAA sample positions
- anv/lower_ycbcr: Use the binding array size for bounds checks
Ray Strode (1): - gallium/winsys/kms: don't unmap what wasn't mapped
Samuel Pitoiset (1): - radv/winsys: fix creating the BO list for virtual buffers
Timothy Arceri (1): - radv: add Doom workaround
Related links:
[ PC Emus / Virtual Machines ][ MAC Emulatoren ]
|
_________________
|
|
|
|
|
|
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
|
|
|
|
|
|