Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: Amiga: WinUAE 1.5.0 Beta 10 (Build 2008.03.24 / 16:14:58)  BeitragVerfasst am: 24.03.2008, 01:57 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Eine weitere Beta Version des Amiga Emulators WinUAE wurde veröffentlicht.



Another beta version of the Amiga emulator WinUAE has been released.

Zitat:
WinUAE 1.5.0 Beta 10: (Build 2008.03.24 / 16:14:58 )

and another Picasso96 speed test version.. Perhaps this one is faster in very high resolutions.


Beta 10: (attached, winuae.net is still broken, don´t ask me)

- MOVEM is not weird in debugger anymore
- JIT RAM allocation failure path fixed (if Z3+RTG RAM fails to allocate, lower amount of RAM automatically and try again)
- limit internal sprite resolution to current display resolution (setting in display panel), should improve performance slightly in AGA modes if lots of sprites are used and display isn´t shres
- harddrive detection crash if returned STORAGE_DEVICE_DESCRIPTOR was shorter than expected
- disable hardware sprite if uaegfx.card is old version without hardware sprite support and devs:monitors/info has softsprite=no
- adjusted DirectDraw surface allocation parameters, perhaps helps with P96Speed differences
- added -ddforcemode command line parameter, if you have slow P96Speed results compared to 1.4.6, try mode values from 1 to 3 and report results.

EDIT: it is -ddforcemode


Related links:
[ Amiga Emus ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024