Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: Mednafen 0.9.45  BeitragVerfasst am: 07.06.2017, 11:17 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

Der Multi-System Emulator Mednafen für MacOS, Linux und Windows wurde aktualisiert.


Mednafen a multi-system emulator has been updated.

Zitat:
Zitat:
Changes:
Zitat:
-- 0.9.45: --May 29, 2017:Tweaked netplay sound buffer underrun kludge code.The netplay server host and port being connected to are now printed to the netplay console at the beginning of aconnection attempt.Netplay connection attempts to servers are now non-blocking.May 25, 2017:SS: Synchronize end of SMPC clock change commands to beginning of vsync instead of beginning of vblank, per tests on a SS.May 23, 2017:SS: Reworked how the VDP2 rendering thread waits, to make Saturn emulation usable with the default OpenBSD kernel.SS: Added emulation of the light gun("Stunner"/"Virtua Gun").April 28, 2017:#include'd many commonly-used C and C++ standard library headers in types.h(and removed redundant #include statements from various header and source files), to reduce the probability of portability problems(due to neglecting to explicitly include a header file) when different standard C/C++ librariesbehave differently in regards to what header files include what other header files.Added a sound output driver for OpenBSD's /dev/audio.Reworked the sound output format conversion code to be more versatile, April 25, 2017:NES: Wrote new "Barcode Battler II" emulation code to replace the old "Barcode World" code, based on quick testing withactual hardware(albeit the English version).April 24, 2017:SSFPlay: Added save state support.


Related links:
[ Diverse / Misc Emulatoren ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024