Welcome to AEP Emulation Page - Emulation News

Main Menu
· Home / News
· News Categories
· News Archiv
· My Account
· Search
· Forums
· Weblinks
· Game Reviews
· Translations
· Impressum

Downloads
 


Forum
MEMBERS ONLINE
Currently no members online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Username
Password
 Remember me

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Select interface language:

EnglishGerman

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Post new topic   Reply to topic  
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
Thanathan82Offline
Post subject: Dolphin 4 ohne Sensorbar nach Spielstand laden  PostPosted: Oct 28, 2014 - 08:23 PM
Retrohling


Joined: Jan 31, 2014
Posts: 4

Location: Forst Lausitz
Status: Offline
Hallo! Mir ist vor kurzem aufgefallen, das ich, wenn ich zum Beispiel via Quickload einen Spielstand lade (zum Beispiel, Zelda Skyward Swords) und die Sensor Bar nicht an ist, die WII Mote Bewegungserkennung trotzdem funktioniert. Lade ich den Spelstand normal, übers interne Spielmenü, und die Sensor Bar ist aus, funktioniert die Bewegungserkennung nicht. Was ja Normal ist. Werden die Koordinaten der Sensor leiste gespeichert, wenn ich n Quicksave mache, oder wie funktioniert das?

Gruß
Thanathan82
 
 
 
 View user's profile Visit poster's website  
Reply with quote Back to top
Display posts from previous:     
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic  
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Powered by PNphpBB2 © The PNphpBB Group
Credits
AEP Emulation Page 1998 - 2024