Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: PrBoom-plus v2.5.1.2.test  BeitragVerfasst am: 24.11.2011, 17:13 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

PrBoom-plus ist eine Weiterentwicklung von PrBoom, einem Source Port von Doom.


PrBoom-plus is a Doom source port based on PrBoom.

Zitat:
2.5.1.2.test @ 2011-Nov-20 23:05 - win32 build, sources
[+]Added device selection to portmidi player. Controlled by config variable snd_mididev. See stdout.txt for list of available.
[+]Added progress bar for demo skiping during re-recording.
[+]Added a key binding option for start/stop fast-forwarding when watching demo.
[+]Added a key binding option for restarting current map.
[+]Added "Default compatibility level" GUI entry.
[+]Support for 16 rotations for sprites. http://zdoom.org/wiki/Sprite#Angles
[+]New HUDs. HUDs definitions are moved to "prboom-plus.wad/-prbhud-" lump.
[*]Fluidsynth player now resumes notes seamlessly after a pause.
[*]Speed improvement on maps like sunder.wad map10 and nuts.wad.
[*]Force GL_LINEAR for MAG filter for textures with detail.
[-]Fixed buggy songs that forget to terminate notes held over loop point. SDL_mixer does this as well. Fix tested against Doom2 map14 and FreeDoom2 map01, for fluidsynth, portmidi, and opl players.
[-]Buffer overrun in OPL2 player.
[-]Fixed crash in video capture code if "Use GL surface for software mode" is enabled.
[-]The screen wipe following pressing the exit switch on a level was noticably jerkier.
[-]MBF-added codepointers worked with any complevel.
[-]Fixed HOMs on skies with transparent pixels. Sky2 @ doom2.wad as example.
[-]Alpha channel did not work for 8-bit PNG with alpha.
[-]Wrong drawing of transferred standard sky when FOV > 90 (Voodoo Guns - map02).


Related links:
[ Weitere Remakes und VMs ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024