Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
MasterPhWOffline
Titel: Spectrum: DSP Emulator 0.11b3 07/06/11  BeitragVerfasst am: 14.06.2011, 23:28 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 06. Jul 2004
Beiträge: 1.919

Wohnort: W-Live
Status: Offline

Eine neue Version von DSP Emulator ist erschienen.
DSP unterstützt die Systeme ZX SPECTRUM +3, ZX Spectrum 128, ZX Spectrum 48, Arcade, Amstrad CPC 464, NES und Game Boy.



A new version of DSP Emulator has been released.
DSP emulates ZX SPECTRUM +3, ZX Spectrum 128, ZX Spectrum 48, Arcade, Amstrad CPC 464, NES and Game Boy.

Zitat:
What´s New!!! DSP Emulator

DSP 0.11b3 07/06/11
**********
General
  • Sprites: Added a new function for sprites, rather than draw the entire plane, just overlaps small graphics over the sprite
  • Graficos: Added a new system to reset only then necessary graphics when a color is changed and the palette is dynamic, before was marked the whole plane (very obious in ´Shinobi´ or ´Thunder Hoop´)
  • Revised directory system
  • PPI8255: Rewrited all the emulation
  • Sonido Konami
    - Fixed tempo
    - Simplified the system
  • Kaneko Pandora: CCorrected the position of the sprites when they are not draw on the screen
  • General cleaning of the code, checked the drivers to implement the cache system with dynamic palette
    Frogger
  • Added two PPI8255, emulated controls and sound correctly.
  • Fixed clock in sound CPU
    Black Tiger
  • Fixed strange colors (look the castle, screen 4)
  • Added some priorities (look the bridge on screen 3)
    Tecmo Hardware
  • Reviewed all the video system
  • Revised ROM paging
    Psychic 5
  • Revised RAM paging
  • Revised palette system
    Mysterious Stones
  • Fixed sprites cuts
    Rally X Hardware
  • Jungler - Fixed priorities
    Mikie
  • Fixed priorities
    Vigilante
  • Simplified the video system
    Tiger Road Hardware
  • Simplified the video system. Now the background plane is much smaller and uses scrolling to move through the real plane.
    Mappy HW
  • Fixed priorities
    Circus Charlie
  • Simplified scroll system
    Irem M72 Hardware
  • Fixed scroll and sprites
  • Implemented raster IRQ
  • Implemented controls
    Sega System 16a
  • Fixed sprites
  • Fixed some graphics problems
  • Added PPI8255
    Combat School
  • Fixed priorities
    Time Pilot
  • Added driver with sound


  • Related links:
    [ Spectrum Emus ]

    _________________
    Willst du mehr von, über oder mit mir lesen, besuche mich auf


     
     
     
     Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
    Antworten mit Zitat Nach oben
    Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
    Gehe zu:  
    Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
    Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
    Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
    PNphpBB2 © 
    AEP Emulation Page 1998 - 2024