Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
>teknik 
Momentan sind 483 Gäste und 1 Mitglied online

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
Q-MarineOffline
Titel: Arcade: MAME/32 v0.91u2  BeitragVerfasst am: 02.02.2005, 22:42 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 5.914


Status: Offline

Der Arcade-Emulator MAME wurde wieder aktualisiert.
Die Änderungen findet ihr im erweiterten Text.


The Arcade-Emulator MAME has been updated.


0.91u2
------

Main purpose of this update is to clean up the compile warnings

--

Warning Cleanups [Nathan Woods, David Haywood]

ST-V update [Angelo Salese]
-Added a kludge for Astra Super Stars to let it run past a nasty code,
nasty because I highly suspect it´s a sh-2 bug,will be worked out in
the future.
-Added some new vdp2 registers,for example the DISP one for avoid
transitions draws.
-Re-added the layer disable/enable code that I sent in the past which
was lost,and removed the possibility to disable layers with non-debug
builds
-Started to add default eeproms for the various games,for now I´ve hooked
up the one in Shienryu to let it run already with Vertical Switch.
-Added the dynamic clocks,hopefully now 100% working.

TNZS driver update [Nicola Salmoria]
- fixed crash due to code execution across bank cboundary (tnzs36b16yel)
- removed kludges which were required to run Arkanoid 2 (they were just
mirror addresses)
- added sprite banking (same as seta.c). Insecotr X and other were obvoisly
running at 30fps before, now they are ok. Also fixes insectx13b16gre and
insectx236b16gre.
- added sprite buffering (not quite the same as seta.c). Fixes kabukiz
sprites and backgrounds, though there might still be a few glitches.
- fixed kabukiz sound

Correct NeoGeo Mirroring + additional information on coin counters etc. [Razoola]

Lethal Enforcers updates [Nicola Salmoria, R.Belmont]

uPD7759 rewrite, fixing sound in System 16 games [Aaron Giles]

Small jalmah.c update to fix a crash [Angelo Salese]

Fixed Gunsmoke transparency [Nicola Salmoria]

New Games / Clones supported or promoted from GAME_NOT_WORKING status:
----------------------------------------------------------------------

Kabuki-Z [Nicola Salmoria]

clones
------

Karate Blazers (Japan) [Gerald]

New games marked as GAME_NOT_WORKING
------------------------------------

Super Trio - background emulation not complete (encrypted tiles?)
sound emulation not complete

Join ´Em [David Haywood] - basic driver, not much work done on it yet

The Couples [Angelo Salese] - basic driver, not much work done on it yet


_________________
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Gast
Titel: Arcade: MAME/32 v0.91u2  BeitragVerfasst am: 03.02.2005, 21:08 Uhr







Cool... endlich kann TNZS bis zum Ende zocken Smile ... Nicola Salmoria sei dank!!! Das ist echt cool, dass der bei Mame wieder richtig aktiv ist. Dadurch hat sich das Update Tempo nochmals erhöht...unglaublich.
 
 
 
   
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024