Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: OpenGoal 0.2.4  BeitragVerfasst am: 13.12.2023, 11:11 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

OpenGoal ist eine quelloffene Reimplementierung der Jak & Daxter Spielengine.


OpenGoal is an open-source reimplementation of the Jak & Daxter eingine / language.

Zitat:
  • 0.2.4:
    • [jak2] Support STICK_DEADZONE by @Brent-Hickey in #3239
    • [jak2] add resolutions menu by @ManDude in #3238
    • [jak2] fix use-after-free bug in nav enemies by @ManDude in #3240
    • [jak2] fix health bar color fading by @ManDude in #3241
    • [jak2] add game territory menu option by @ManDude in #3242
    • save & load game territory setting by @ManDude in #3243
    • jak2: 90 fps menu option by @Hat-Kid in #3245
    •  
  • 0.2.3:
    • fix mistakes in projectiles.gc by @ManDude in #3187
    • formatter: Add support for a few common functions and fix an LSP startup issue by @xTVaser in #3190
    • reduce glow renderer vram usage + raise glow sprite limit by @ManDude in #3194
    • fix forest youngsamos crash when he runs out of health by @ManDude in #3197
    • CI: Periodic Controller Database Update by @OpenGOALBot in #3200
    • Update subtitle_lines_fr-FR.json by @RoyalForgotten in #3201
    • j2: fix enemy-method-135 by @Ziemas in #3206
    • i18n: transcribe missing english subtitles by @xTVaser in #3199
    • Update subtitle_lines_it-IT.json by @Radu13 in #3208
    • New Crowdin updates by @xTVaser in #3211
    • [jak2] extended shadows hack + add/fix progress options by @ManDude in #3213
    • fix dark jak punch sound and some samos sounds by @ManDude in #3214
    • i18n: fix filepath for jak 2 subtitle translation file by @xTVaser in #3217
    • New Crowdin updates by @xTVaser in #3218
    • CI: Periodic Controller Database Update by @OpenGOALBot in #3215
    • CI: Periodic Controller Database Update by @OpenGOALBot in #3226
    • [Loader] Unload less stuff per frame by @water111 in #3227
    • [jak2] adjust progress generic item sizes + add scrolling effect by @ManDude in #3231
    • [jak2] split language and text language by @ManDude in #3233
    • [jak2] Support per-proto shrub visibility by @water111 in #3228
    • Allow replacing all instances of a texture with one texture by @LuminarLight in #3234
    • jak2: add vehicle hijack lines PC cheat by @Hat-Kid in #3205
    • [jak2] Fix "Select controller" by @SuperSamus in #3191
    •  


Related links:
[ Weitere Remakes und VMs ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024