|
Downloads
|
|
|
|
Forum
|
|
Mitglieder Online | Keine Mitglieder online. |
You are an anonymous user. You can register for free by clicking here |
| |
|
|
Review of the moment
|
|
|
|
|
glN64 v0.4
Posted on: 13.08.2003, 08:38 Uhr von Chaos |
|
glN64 ein OpenGL Plugin für Nintendo64 Emulatoren hat ein Update erfahren. In der neuen Version hat das Plugin u.a. auch die Möglichkeit mit Radeon Karten zusammen zu arbeiten. Außerdem wurden die Hardware Frame Buffer erneuert. Den aktuellen Download gibt es hier, die Liste der Neuerungen findet Ihr im Anhang.
Shortened the name (I got tired of all the typing )
Rewrote ~80% of the plugin
Added hardware framebuffer textures (still experimental)
Recompiled combine modes are now cached
Greatly improved non-GeForce combiner
Slightly improved GeForce combiner
Combiner compilers are now automatically selected
Added support for line drawing microcodes (Line3D, L3DEX, and L3DEX2)
Added support for Diddy Kong Racing/Jet Force Gemini/Mickey's Speedway microcodes
Added partial support for sprite microcodes (S2DEX and S2DEX2)
Added support for Perfect Dark microcode
Changed microcode detection method
Added internal near-clipping for NoN (non near-clipping) microcodes
Added smarter depth buffer clearing
Added support for screenshot saving
Added selectable texture bit depth
Moved configuration from an INI file to the registry
And many other changes as a result of the rewrite...
|
| |
|
NEWS | Benutzeranmeldung | 0 Kommentare |
| Wir sind nicht verantwortlich für Kommentare unserer Benutzer |
|