Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: dgVoodoo 2 v2.75  BeitragVerfasst am: 16.06.2021, 16:49 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.955

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline


dgVoodoo 2 ist ein freier Wrapper für alte Grafikschnittstellen für Windows Vista/7/8/10.


dgVoodoo 2 is a free wrapper for old graphics API's for Windows Vista/7/8/10.

Zitat:
  • Minor D3D incompatibility fixed (Corn N64 emulator)
  • Adding dynamic type resolution 'Desktop' (see the appropriate section for details)
  • Changing the implementation of D3D8/9 software cursor to be compatible with MS implementation
  • A bug in the general hw cursor emulation is fixed (No One Lives Forever)
  • Adding ARM64 builds of the 64 bit libraries and the CPL
  • Fixing a bug in the shader code generator (Virtua Tennis 4)
  • Minor DDraw compatibility fix (Alien vs Predator 2 corrupted health texture)
  • DDraw optimizations for LithTech engine lightmap textures handling (Alien vs Predator 2, but it should affect other games as well)
  • Improved GDI hooking to support the old MCI AVI player (Nocturne)
  • DDraw/D3D compatibility fixes to support the old ramp device (Banzai Bug)
    (As for the rendering, this game now runs fine with dgVoodoo in hw mode. However, still there is a problem, see this bug entry )
  • Some performance optimizations in the D3D11/12 DX backends
  • Fixing (refactoring) an old optimization for managed textures (Spirit of Speed 1937, missing textures)
  • Fractional (rational) values for option GeneralExtFPSLimit


Related links:
[ PC Emus / Virtual Machines ][ MAC Emulatoren ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024