Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: Wii: Cemu v1.21.3  BeitragVerfasst am: 09.10.2020, 22:02 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline


Der Nintendo Wii U Emulator Cemu wurde in einer neuen Version veröffentlicht.


The Nintendo Wii U emulator Cemu has been updated.

Zitat:
# Cemu detailed changelog for 1.21.3 # Patreon release date: 2020-10-02 # Public release date:  2020-10-09
  • general: Logging now uses local time instead of UTC
  • gfxPack: Graphic packs can now overwrite the level of anisotropic filtering for individual textures (#257)          
    • We also added a demonstration graphic pack for BotW under enhancements
    • For graphic pack authors: The new option is called overwriteAnisotropy and was added to [TextureRedefine] in rules.txt
    • Valid values are 1, 2, 4, 8 and 16
  • OpenGL/Vulkan: Readded texture dumping support
    • Now also dumps to .tga files instead of .bmp (transparency support)
  • OpenGL/Vulkan: Fixed a bug in the shader decompiler when translating shadow sampler instructions
    • This fixes shadow issues in Super Mario 3D World. Other games might be affected as well
  • Vulkan: Fixed an issue where anisotropic filtering would not be enabled if below 4x
    • Slightly improves default terrain quality in BotW
  • On a side note, we were able to track down Bayonetta 2's missing shadow issue (thanks to Rodrigo from Yuzu for helping with this!) Since a proper solution will take a while to implement we have released a workaround graphic pack as a temporary solution
  • Note: (#xx) refers to resolved bug tracker issues. See http://bugs.cemu.info/projects/cemu/


Related links:
[ Wii/WiiU Emulatoren ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024