Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
hellboy_666Offline
Titel: Yanese v0.75  BeitragVerfasst am: 23.05.2015, 15:06 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 25. Dez 2008
Beiträge: 2.630

Wohnort: Vorhof zur Hölle
Status: Offline

Eine neue Version von Yanese (Yet Another NES Emulator) wurde veröffentlicht.


A new version of Yanese (Yet Another NES Emulator) has been released.

Zitat:
05/16/15 - Version 0.75

  • PAL: Now the emu supports PAL. Beware what rom you load when you set this mode. You don´t have to load a (U) rom, you have to load a (E) rom.
  • Dendy: Support for Dendy has been added. This are pirated NES (the one i had when i was kid).
  • MMC3: Now MMC3 games run much better since its scanline counter is emulated more likely a real MMC3. Games such as Flinstones (and a couple more) al fully playable.
  • MAPPERS: Added mappers: MMC4, #66 and #91 -> Street Fighter III and Mario and Sonic 2
  • MAPPER: 1 - Fixed mapper #226: Now 76-in-1 runs fine. 2 - Fixed AOROM problem that chrashed the emu.
  • SPRITES: Fixed an sprite fetch problem that crashed the emu.
  • DMC: DMC now works better and sound better.
  • SOUND: There was a problem in WinXP and Win 8 that the sound had glitches. This problem with DirectSound has been fixed.
  • Window Resize: The windows is now resizable and will match the closest "Windows X".
  • CPU Usage: Lower CPU usage when the Emu is IDLE and is scanning the roms library.
  • Joypad Detection: You can plug and unplug the gamepad when you are playing. If you unplug your gamepad then when it´s plugged again the gamepad will be detected again.



Related links:
[ NES Emus ][ NES Infos ]

_________________
Regeln für Forum, Chat,...
No-intro Screenshot Reloaded
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024