Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
JezzeOffline
Titel: XM6 TypeG v2.05 (2011/06/15)  BeitragVerfasst am: 14.06.2011, 18:58 Uhr
Banned Team Member


Anmeldungsdatum: 30. Okt 2004
Beiträge: 5.751


Status: Offline

XM6 TypeG ist eine inoffizielle Weiterentwicklung des Sharp X68000 Emulator XM6 für Windows und Windows Mobile, basierend auf der Version 2.05.


XM6 TypeG is an unofficial further development of the Sharp X68000 Emulator XM6 for Windows and Windows Mobile, based on version 2.05.

Machine translation

Zitat:
2011/06/15 Changelog

GVRAM.
  • Scrolling register processing of graphic high-speed clearance is corrected (the trap only bank 0 sees actually).
  • The obstacle which puts out the raster graphic high-speed clearance mistook is corrected.

Renderer
  • A defect of cylinder synthesis of Sprite is corrected (I think that hydride 3 was also corrected.)
  • An obstacle when being different in V of CRTC and a Sprite controller- DISP value under the specific condition, is corrected.

DOROA.
  • A thumbnail is added 0.5 times.

Mainly.
  • An English resource was broken, so it´s corrected (I´m sorry, person of English OS).
  • English mode could choose only person in case of of OS of Japanese support from HELP now.
  • Correction of the phenomenon by which a renderer becomes unstable since coming near at the timing of a full screen change
  • A full screen change was guarded so as not to accept within 3 seconds continuously.


Related links:
[ Emus für Japanische Systeme ]

_________________
Test your limits and break through! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen ICQ-Nummer 
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024