Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: D2X-XL v1.15.201  BeitragVerfasst am: 05.05.2011, 17:33 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.956

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

D2X-XL ist ein OpenGL-Port von Descent II.
Zu den unterstützten Plattformen zählen Linux, Mac OS X und Windows.


D2X-XL is an OpenGL-port of Descent II.
Supported platforms are Linux, Mac OS X and Windows.

Zitat:
updates since last AEP reported release 1.15.191
v1.5.201
Fixed: Homing weapons didn´t lock on targets when the program was executed single threaded
v1.15.200
Changed: Replaced command line switch ´-nobotai´ with ´-disable_robots´
Improved: D2X-XL will handle faulty materialization center information better
New: Added command line switch ´-disable_powerups´, disabling all powerups in the game completely (including keys!)
v1.15.199
Fixed: Removed a potential source of side by side configuration errors being reported when launching D2X-XL and/or D2X-XL not launching properly (MS Windows only)
v1.15.198
Fixed: Depending on OS and compiler used to build D2X-XL (e.g. g++ on Linux), debris didn´t move away from its origin´s explosion center
v1.15.197
Fixed: The pause message box wasn´t shown when pausing the game
Fixed: The smoke transparency settings made in the smoke details menu had no effect on the appearance of smoke in the game
v1.15.196
Improved: Reduced shader changes when rendering particles
v1.15.195
Fixed: The new multi threaded target tracking code crashed
v1.15.194
Improved: When multi threading is enabled in the game, target tracking of homing weapons is now handled by multiple threads
v1.15.193
Fixed: A few shaders wouldn´t compile on certain ATI graphics hardware
v1.15.192
Fixed: The program crashed when encountering invalid robot or equipment generator information in a level


Related links:
[ Weitere Remakes und VMs ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024