Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: N64: sixtyforce v1.0.2  BeitragVerfasst am: 06.09.2018, 11:07 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.986

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

Der Nintendo 64 Emulator sixtyforce für Mac OS wurde in Version 1.0.2 veröffentlicht.


Version 1.0.2 of sixtyforce, a Nintendo 64 emulator for Mac OS X has been released.

sixtyforce 1.0.2 This version requires Mac OS X 10.8 (Mountain Lion) or later. What's new in this version of sixtyforce: * Added automatic cursor hiding while the emulator is running. * Added larger file icons. * Improved support for Japanese cartridges. * Fixed several bugs with UI calls happening outside the main thread. * Fixed a memory leak when the FPS counter is displayed. * Fixed a possible crash with the preferences window. * Replaced a number of deprecated APIs with modern equivalents. * Removed support for 32-bit versions of Max OS X. What's new in this version of SFGL: * Added YUV texture conversion. * Fixed a bug with texture rectangles using the wrong size texture. * Fixed a bug where textures could be released from the cache while they were still in use. * Fixed a bug with textures not fully loading. * Fixed several bugs that cause corrupted textures. * Fixed several texture conversion bugs. * Fixed several bugs that prevented framebuffers from being properly written to memory. * Fixed many bugs with sprites and sprite background drawing. * Fixed a memory leak with glBufferData.

Related links:
[ N64 Emulatoren ][ N64 Infos ][ N64 Plug-Ins ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024