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Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: SNES: uosnes 20041214  BeitragVerfasst am: 16.12.2004, 11:39 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.956

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline
[Deutscher Text:]
uosnes ist eine inoffizielle Version des SNES Emulators Snes9x. Es wurde grösstenteils an verschiedenen Timings gearbeitet.

[English text:]
uosnes is an unofficial version of Snes9x. The main changes are new timings for various things.


Zitat:
2004-12-14 sanmaiwashi
It has improved that load state of OBC1 was a bug.

It changed definition of timing.
NTSC crystal 21.47727MHz
PAL crystal 21.28137MHz
Crystal / 6 == fast 65c816 CPU clock.
Crystal / 4 == PPU master clock, 341 clocks per scanline.
Is this the same as NES?
NTSC frames per second 60.098469924559559
PAL frames per second 50.006978908188586
NTSC scanline time 63.509002774e-6
PAL scanline time 64.093618033e-6

Now, the definition is as follows.
NTSC frames per second 60
PAL frames per second 50
NTSC scanline time 63.613231552e-6
PAL scanline time 64.102564103e-6
Scanlinetime is used in SoundSync sample length calculation.

It changed SA1MainLoop ()
...
for (int i = 0; i < 3 && SA1.Executing; i++) {
CheckFlags();
Opcodes();
}
...



_________________
Alderaan shot first! 
 
 
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Gast
Titel: SNES: uosnes 20041214  BeitragVerfasst am: 16.12.2004, 15:30 Uhr







Danke für die News. Ich dachte nämlich schon der "Mod" wurde eingestellt
 
 
 
   
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