Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: Arcade: XMAME / XMESS 0.106  BeitragVerfasst am: 28.05.2006, 12:07 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Mit etwas Verspätung ist nun auch XMAME, die Linuxversion von MAME und MESS, auf 0.106 aktualisiert worden.


Better late than never: XMAME, the Linuxversion of MAME / MESS, was finally updated to 0.106.


Zitat:
Release 0.106, 27 May 2006

* Everything from MAME 0.106 (changes-mame.html) and
MESS 0.106 (changes-mess.html).
* Reverted a change that was intended to work around some Metacity
focus misbehavior but was causing all window managers to have focus
problems in fullscreen mode.
* Fixed a link error for messtest. (Arnaud G. Gibert)
* The clean68k target now removes libcpu.a, which fixes link errors for
successive builds made without a full clean. (Arnaud G. Gibert)
* Fixed an alignment bug in the OpenGL driver which caused Defender,
and possibly other 16bpp games, to be skewed.
* The mouse is no longer automatically grabbed in fullscreen mode.
Bugzilla bug 877.
* Replaced fuzzy game name comparison with the method used by MAME for
Windows, which lists approximate matches when an exact match isn´t
found.
* A BadMatch error should no longer occur for the OpenGL target in some
cases, such as when 16bpp mode is used with recent releases of the
binary NVIDIA driver.
* Fixed the tiny build target. (Mike Frysinger)
* Added CFLAGS for the Blackfin CPU. (Mike Frysinger)
* BUILD_ZLIB and BUILD_EXPAT can now be disabled without having to edit
the makefile. (Mike Frysinger)




Related links:

[ Arcade Multi Emus ][ Arcade Single Emus ]

 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024