Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
Q-MarineOffline
Titel: Yamagi Quake II v7.41  BeitragVerfasst am: 10.06.2019, 21:45 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 5.914


Status: Offline

Yamagi Quake II ist ein erweiterter Client für Quake II.


Yamagi Quake II is an enhanced client for Quake II.

Zitat:
On 2019-05-26 Yamagi Quake II version 7.41 was released. Changes are:
  • Some bugfixes to HTTP downloads introduced in 7.40.
  • Fix several crashes when loading savegames in coop.
  • Fix some out of memory aborts when loading maps with a lot surfaces.
  • Allow autodetection of the desktop resolution. Set ‘r_mode’ to ‘-2’ to enable that. (by Denis Pauk)
  • Several fixes to the OpenGL 3.2 renderer. Some dynamic lights were missing, for example for most explosions. Stencil shadows were broken under some conditions. Performance was bad with the AMD driver under Windows. Intel Ivy Bridge didn’t work. Under some conditions lights were too bright.
  • Add an optional fix for lighting problems in maps that misuse sky surfaces for interior lighting. Set ‘gl_fixsurfsky’ to ‘1’ to enable it.
  • Another bunch of timing fixes. The game should now hold the framerate under all conditions, even with crappy Windows GPU drivers.
  • The quake2.exe wrapper forces the Quake II window into focus. This prevents Quake II starting in background.
 


Related links:
[ Weitere Remakes und VMs ]

_________________
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024