Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
Q-MarineOffline
Titel: Snes9x v1.59.2  BeitragVerfasst am: 28.02.2019, 14:16 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 5.914


Status: Offline


Eine neue Version von Snes9x ist erschienen.


A new version of Snes9x has been released.

Zitat:
Snes9x 1.59.2
- Fix out-of-bounds access on APU memory.Snes9x 1.59.1
- Fix sound core breakage.Snes9x 1.59
- Count clock cycles to synchronize SA1 with S-CPU properly. Based mostly on
  work by Vitor Vilela.
- Only allow instant IRQ when toggling IRQ. Fixes WWF - Wrestlemania.
- Refactored APU output code to buffer less on the client side. Removed 8-bit,
  Mono, and Reverse Stereo options.
- Consistently handle interlacing when we skip frames.
- Changed APU clock to reflect nominal values for original hardware.
- Fix C4 square instruction regression.Win32:
- Don't display Joypad 2 pressed keys if disabled.
- Add support for libretro ".slang" shaders to OpenGL driver.
- Removed glitch-prone DirectSound audio driver in favor of a generic Wave Out
  driver.
- Moved sound sync to drivers to be more reactive. This makes sound sync and
  dynamic resampling work more reliably.
- Cleaned up dialog boxes to be more consistently spaced.
- Fixed TVMode filter in Direct3D and OpenGL modes.
- Fixed an interaction slowdown with OpenGL and Blargg NTSC filters.libretro:
- Fix multiline cheats.GTK+:
- Switch from autotools to Meson build system.
- Readd glFinish option as alternative to glFenceSync.
- Fix size fallthrough with xBRZ filter.
- Fix loading of key bindings with spaces in them and modifier keys used alone.
- Add support for libretro ".slang" shaders to OpenGL driver.
- Use a cleaner onscreen font.
- Trap errors to allow OpenGL <= 2.1 to run again.
- Break display settings up to make it easier to access hardware accel section.


Related links:
[ SNES Emulatoren ][ SNES Infos ][ Nintendo Infos ]

_________________
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024