Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
hellboy_666Offline
Titel: Hi65 v6  BeitragVerfasst am: 25.04.2015, 20:06 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 25. Dez 2008
Beiträge: 2.630

Wohnort: Vorhof zur Hölle
Status: Offline

Eine neue Version des Commodore 65 Emulators Hi65 ist online.


A new version of the Commodore 65 emulator Hi65 has been released.

Zitat:

What´s new in version 6:
* Included a fix for a COMDLG32.OCX error that happens on certain Windows systems when attempting to run Hi65 Edit and Launch Tool. Note that the fix must be installed manually, following the included instructions.
* Fixed a bug in the text wraparound check that used to crash Hi65 if text reached the bottom of the screen in certain resolutions.
* Implemented the CLR instruction, to clear all variables, loop stacks, open streams and data pointer during the course of a program.
* Implemented the EXP mathematical function (the mathematical expression exp(x) equals to e^x).
* Implemented the HELP instruction (only as an immediate command, to display the line that returned an error during the execution).
* Implemented the CHR$, HEX$, LEFT$, MID$ and RIGHT$ string operations (note: for now, they only work in variable assigns, not as part of a PRINT command).


Related links:
[ C64 Emus ][ C16/Plus4 Emus ]

_________________
Regeln für Forum, Chat,...
No-intro Screenshot Reloaded
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024