Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
hellboy_666Offline
Titel: WinUAE 2.6.0 Beta 16  BeitragVerfasst am: 13.04.2013, 20:48 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 25. Dez 2008
Beiträge: 2.630

Wohnort: Vorhof zur Hölle
Status: Offline

Eine neue Beta Version des Amiga Emulators WinUAE wurde veröffentlicht.


A new beta version of the Amiga emulator WinUAE has been released.

Zitat:

http://www.winuae.net/files/b/winuae_2600b16.zip

This beta should fix all strange display glitches introduced in previous 2.6 betas.

- New style filter mask config entry didn´t load. (b6 or later)
- Improved mouse movement mapping in GamePorts panel remap window (It creates mouse movement mappings that makes sense..), also implements 1s delay before next mouse movement is accepted in test/remap modes to reduce accidental events.
- Don´t attempt to combine left/right->horizontal and up/down->vertical if remapping single event.
- Add select menu didn´t include any "standard" device-specific events. (Incorrect filtering)
- DirectDraw + none filter was slow. (b7)
- Blitter changes in b12 still had some problems.
- "Subtle Shades" update was still broken, caused strange glitches in some situations.
- Left and right border was always fully blanked if scanline was in HAM mode.
- Low latency vsync + black frame insertion now always uses threaded vsync mode, normally was only used if fastest possible CPU mode is in use (If you have 100Hz+ monitor, especially lightboost, your PC shouldn´t be low end..), improves stability. No buffer also supported but it can be unstable.
- Added "gfx_autoresolution_delay" config entry. Number of frames to wait before autoresolution mode changes, timeout will always reset if mode change is detected during timeout countdown.


Related links:
[ Amiga Emus ]

_________________
Regeln für Forum, Chat,...
No-intro Screenshot Reloaded
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024