Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: N64: ICE64 v3.2.0 (Beta)  BeitragVerfasst am: 05.09.2012, 19:03 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

ICE64 ist ein Nintendo N64 emulator basiered auf denn code von NICE64 v2.1.2.



ICE64 is a Nintendo N64 emulator based of the code from NICE64 v2.1.2.

Zitat:
ICE64 v3.2(Beta) is released!
posted 2 minutes ago by Pokefan 999 [ updated 2 minutes ago ]
ICE64 beta releases are meant for ICE64 testers and advance users who knows the risk involved.
Normal users should use v3.0(Final) or wait for v4.0(Final).

Core Changes

fix some games settings
new timing and logic need new setting for certain games e.g. Fighting Force 64 etc
fix a silly typo bug for SI from v3.0(Final)
refactor SP DMA handling codes
implement new SP DMA transfer function
implement new SP IO task function
refactor SI DMA handling codes
rewrite SI timing and update related functions codes handling
implement new SI IO task function
refactor PI DMA handling codes
implement new PI IO task functions
rewrite CPU check interrupt(phase I - experimental)
implement new parm for check interrupt timer event
fix NBA Showtime crappy sound
implement sound hack (it doesn´t like normal MusyX audio logic)
almost max VI/s, good sound and no hang
refactor audio plugin codes
implement new audio interrupt function
implement new ucode check function
implement new speedup for MusyX and Delay SI timing within existing SpeedHack(experimental)
benefit NBA Showtime, In-Fisherman etc
minor update to dyna fetch codes logic


Related links:
[ N64 Emus ][ N64 Infos ][ N64 Plug-Ins ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024