Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
JezzeOffline
Titel: Amiga: WinUAE 2.4.2 Beta 7  BeitragVerfasst am: 21.07.2012, 23:26 Uhr
Banned Team Member


Anmeldungsdatum: 30. Okt 2004
Beiträge: 5.751


Status: Offline

Eine weitere Beta Version des Amiga Emulators WinUAE wurde veröffentlicht.



Another beta version of the Amiga emulator WinUAE has been released.

Zitat:
http://www.winuae.net/files/b/winuae_2420b7.zip

Beta 7:
  • Directory filesystem 64-bit seek (ACTION_CHANGE_FILE_POSITION64) broke in 240b27
  • -nodirectinput mode was always enabled. (b6)
  • -nodirectinput does not anymore disable mouse/keyboard directinput enumeration if rawinput fails to initialize.
  • Syncronize clock enabled and loading new config crashed in some situations (b6)
  • Blitter emulation didn´t leave correct data in blitter´s B data register after linedraw finished, fixes No Way demo by Academy that seems to use wrong minterm that requires correct static value in B data register.
  • WASAPI exclusive software volume control support. It seems normal WASAPI volume control does nothing in exclusive mode.
  • Added support for unimplemented integer instructions to 68k emulation code generators. Not yet in use. (This is easy part, unimplemented floating point support is very difficult because it requires special FPU stack frame)

Experimental memory space rewrite. Now WinUAE reserves address space as much as possible (~1.6G if 64-bit OS, 512M if 32-bit, note that this is only reserved space, actual memory is not yet allocated). Allows more stable on the fly memory size changes. It is not guaranteed that this is safe to use and won´t cause side-effects or other bad behavior or loss of performance, please test and report.


Related links:
[ Amiga Emus ]

_________________
Test your limits and break through! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen ICQ-Nummer 
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024