Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
hellboy_666Offline
Titel: HalfNES v0.046  BeitragVerfasst am: 08.04.2012, 12:18 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 25. Dez 2008
Beiträge: 2.630

Wohnort: Vorhof zur Hölle
Status: Offline

Der NES Emulator HalfNES wurde auf eine neue Version aktualisiert.


The NES emulator HalfNES has been updated.

Zitat:
HalfNES Version Notes:

0.046 (4/7/2012)

-VRC7 audio (Lagrange Point) sounds much closer to the real thing
-Fixed several UI bugs:
-menu bar is no longer visible in fullscreen on some systems
-no longer possible to load a ROM or open the preferences window in
fullscreen as this could sometimes cause hangs
-Full screen now defaults to maintain aspect ratio
(doesn´t stretch and look terrible on widescreen displays)
-Now handles mising JInput library more gracefully
-NTSC filter is somewhat faster (still not really real time) and disables
dot crawl in Battletoads as it should.
-Changed audio core so it shouldn´t clip with sound filtering on any more
-Found a solution to the packaging problem! Library folder is no longer necessary.

Next version I will be switching to LWJGL for the interface as it should add
a decent speed improvement and the NTSC filter will be MUCH faster if written
as a shader.


Related links:
[ NES Emus ][ NES Infos ]

_________________
Regeln für Forum, Chat,...
No-intro Screenshot Reloaded
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024