Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: Jpcsp v0.4 (rev1300)   BeitragVerfasst am: 02.01.2010, 04:08 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Jpcsp ist ein Sony PSP Emulator in Java von shadow, einem der PCSX2 Coder, für Windows und Linux - Changelog - Download.


Jpcsp is a Sony PSP Emulator in Java by shadow, one of the PCSX2 Coder, for Windows and Linux - Changelog - Download.

Zitat:
Crisis Core shots?

No! Game is not playable nor close to it but here are two screenshots showing the progress from our last svn builds.

Merry christmas and happy new year to everyone. Next year will be full of surprises . Stay tuned!


Ridge Racer 2 and Pirates of Caribbean shots!

Two more games reported to be playable (but slow ) in the latest v0.4

The game are

Ridge Racer 2
Pirates of Caribbean:At World´s End





r1300
Happy New Year :D

r1299
Do not allow sceGeDrawSync() inside an Interrupt.

r1298
Improved sceUtilityMsgDialogInitStart: display messages and questions (Yes/No)

r1297
Implemented SubInterrupt handlers (Issue 5: sceKernelRegisterSubIntrHandler, sceKernelEnableSubIntr). Partially based on work from fiveofhearts in callback-v3. Currently, only VBLANK interrupt is implemented. Still to do: update current callback implementation (callbacks v1 and v2) to use new mechanism.

r1296
New Java native optimization

r1295
added some small fixes from i30817

r1294
Fix for IndexOutOfBoundsException.

r1293
Improved hleIoGetAsyncStat and hleUmdWaitDriveStat when called within a callback (e.g. sceMpegRingbufferPut callback).

r1292
Reorganized Interrupts state. Added draft for preemptive scheduling under compiler (currently disabled).

r1291
Implemented sceKernelCancelWakeupThread

r1290
Improved sceMpegAvcDecodeMode and sceMpegAvcDecode to support different decode modes.

r1289
Improved TRXKICK command and GE copy to and from memory. Also handle case where all viewport parameters are 0 (Oretachi no Sabage Portable).

r1288
Compiler: do not generate an error when Compiler.xml file is missing.


Related links:
[ Sony PSP Emus ][ Sony PSP Infos ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
streenOffline
Titel: Jpcsp v0.4 (rev1300)  BeitragVerfasst am: 02.01.2010, 14:22 Uhr
Retromeister


Anmeldungsdatum: 11. Okt 2008
Beiträge: 819


Status: Offline
das letzte mal als ich news von dem gelesen hatte konnte man nur ein spiel emulieren und es war v0.2 nun ist es v0.4
schön zu sehen das sich gute emulatoren weiterentwickeln

_________________
Wie wäre es mit keiner schlechten Signatur, sondern nur einem Bit.ly zu meinem Englischem Youtube Kanal? Gute idee.
http://bit.ly/1FFCsGu 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024