Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
>zgoro 
Wir haben 316 Gäste und 1 Mitglied online

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
fmsOffline
Titel: iNES-Android 3.8.11 Released  BeitragVerfasst am: 19.12.2013, 11:39 Uhr
Emu Author


Anmeldungsdatum: 10. Sep 2012
Beiträge: 520


Status: Offline
Marat Fayzullin hat seinen NES Emulator iNES-Android aktualisiert.

Zitat:
iNES-Android 3.8.11, the updated version of my Nintendo Entertainment System (NES) and Famicom emulator, is now available from the Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fms.ines

I have added PAL/NTSC mode selection and fixed PAL mode support. Also added x86-based Android device support and customizable color palettes. To add custom colors for Game.nes, place them into Game.pal. To change colors for all the games, place them into /iNES/iNES.pal file in your internal storage.

  • Added "Video System" screen to the Settings.
  • You can force NTSC (US, Japan) or PAL (Europe) video mode.
  • Now limiting frame rate to 50fps when in PAL mode.
  • Now changing screen height to 240 scanlines when in PAL mode.
  • Added support for Android devices based on Intel x86 CPUs.
  • Now properly building shared library for each architecture.
  • Added loading palettes from *.pal files.
  • Place default palette into /iNES/" title="Homepage" target="_blank">iNES/iNES.pal in internal storage.
  • Place Game.nes game palette into Game.pal.
  • Each *.pal file should contain 64 colors in RRGGBB format, one per line.


Related links:
[ NES Emus ][ NES Infos ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024