Q-Gears ist eine Re-Implementierung der Final Fantasy VII Engine.
Q-Gears is an attempt to make a clone of Squaresoft´s Final Fantasy 7 game engine.
It is designed to be cross-platform and run on modern operating systems such as Win32 and Linux.
Zitat:
2012-04-28
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[Content] Modify "MapChanger" entity to load player in given spawn point after map loading. [Akari]
[Content] Add Savemap lua table to save all variables that was hold in real savemap. [Akari]
[Entity] Set default run speed to 0.8 instead of 3.6 and default speed to 0.7 instead of 0.9. This is more like speeds in FFVII. [Akari]
[Entity] Unite default and move idle animation. [Akari]
[Entity] Rework inner animation state and play types handling. [Akari]
[Content] Start of "ffvii_md1stin" scripting and markup gateways on maps "ffvii_md1stin", "ffvii_md1_1", "ffvii_md1_2". [Akari]
[Export FFVII] Add gateway map names and spawn position exporting. [Akari]
[quote:4d389acbba="blackerking"]Hattest du nicht erst dich selbst gefragt ob es eine neue Version gibt.
Hatten wir zumindest vor gar nicht so langer Zeit erst im Chat oder unter irgend ner News diskutiert, hinsichtlich Engine Remakes und Co.
[quote:4d389acbba="Ragnarok"][quote:4d389acbba="MasterPhW"]modern operating systems such as Win32
Made my day...
Ich hab grad die ganze Zeit den Changelog durchsucht und nicht gefunden, wo das steht, plötzlich hab ich gesehen, dass das ja im "Klappentext" steht.
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