Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: Arcade: SDLMAME 0.106u10 test 3  BeitragVerfasst am: 10.07.2006, 20:03 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Der Arcade-Emulator SDLMAME wurde aktualisiert.


SDLMAME has been updated.


IMPORTANT: It’s a patch over test 2, so be sure to “make clean” (Linux/Mac) or “mingw32-make -f makefile.w32 clean” (Win32) before unzipping the patch in order to ensure an orderly build.

There are 3 interesting changes in this version:

* OpenGL is now available as the backend renderer. This brings major speedups vs. software rendering, especially in hi-res full-screen situations. Additionally you may choose to bilinear filter the game graphics when stretching them (or not if you like to see all the pixels). Plus the artwork/bezels/etc are now handled by your video card instead of the CPU (don’t worry, they’re never bilinear filtered), and vector games are drawn entirely by the video card using antialiasing and translucency for a more accurate looking effect. Try Star Wars or Tempest on a big LCD at full native and you’ll never go back.
* Fixed an issue with the -fullstretch mode where you could cause a “death spiral” and crash by repeatedly rotating a lopsided game such as OutRunners in windowed mode.
* Added -rdtsc (Win32, Linux, Intel OSX) and -machtmr (PPC OSX) switches so you can choose your timing source. If you have a recent Intel or AMD CPU and your sound fluctuates and skips, these switches



Related links:

[ Arcade Multi Emus ][ Arcade Single Emus ]

 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024