Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
JezzeOffline
Titel: Diverse: Mednafen v0.9.33.3 WIP  BeitragVerfasst am: 20.04.2014, 00:02 Uhr
Banned Team Member


Anmeldungsdatum: 30. Okt 2004
Beiträge: 5.751


Status: Offline

Der Multi-System Emulator Mednafen für MacOS, Linux und Windows wurde aktualisiert.



Mednafen a multi-system emulator has been updated.

Zitat:
0.9.33.3:
  • Reworked the FPS calculation algorithm to produce more accurate FPS values.
  • Added a manifest file that´s embedded into the Windows executable, to ensure that noxious DPI virtualization and scaling available on Windows Vista and newer will not be used with Mednafen.
  • Added code to disable DWM composition when running on pre-Windows 8 systems, to ensure better performance and lessvideo juddering. (Sadly, it´s not possible to disable desktop composition in this manner on Windows 8 and later)
  • PCE, PCE_FAST: Added a missing ADPCM playback variable to save states; fixes the problem of severe ADPCM sound distortion when loading save states that are saved during ADPCM playback(especially noticeable with the state rewinding feature).
  • Modified MDFN_RemoveControlChars() to not kill non-7-bit-ASCII text.
  • Misc minor code cleanups and fixes for some compiler warnings.
  • NES: Fixed broken emulation of board "UNL-Sachen-8259B"(used in the game "Silver Eagle").
  • Fixed the with-drop-shadow internal text drawing routine to not draw horizontally one pixel beyond the specified maximum width in some circumstances.
  • SNES: Altered a code construct to hopefully resolve a reported compiler error with clang.
  • Error out of save state loading when the version specified in the save state is invalid.
  • Call SDL_WM_SetIcon() before SDL_SetVideoMode(), to fix the problem of the missing Mednafen icon on some platforms/window managers.
  • Fixed a minor integer overflow issue in the core PSF loading code.
  • NES: Fixed some problems in the ROM image file loading code, including a potential heap overflow vulnerability.


Related links:
[ Diverse / Misc Emus ]

_________________
Test your limits and break through! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen ICQ-Nummer 
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024