Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: JPCSP v0.5 (rev1432)  BeitragVerfasst am: 26.03.2010, 12:43 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Jpcsp ist ein Sony PSP Emulator in Java von shadow, einem der PCSX2 Coder, für Windows und Linux - Changelog - Download.


Jpcsp is a Sony PSP Emulator in Java by shadow, one of the PCSX2 Coder, for Windows and Linux - Changelog - Download.

Zitat:
r1432
Improved JPCSP´s documentation.

r1431
Implemented sceKernelReleaseWaitThread()

r1430
Fixed BufferOverflowException in pspdisplay.

r1429
Improvement of sceUtilitySavedataInitStart(), sceUtilityMsgDialogInitStart() and sceUtilityOskInitStart(): display a dialog only when the VideoEngine is not busy to avoid a deadlock (e.g. VideoEngine/display waiting on a STALL and JOptionPane waiting on a display).

r1428
sceIoOpen: retry count is 4 bits (exact behavior has to be checked). Better test of "rw"-mode.

r1427
PRIM_SPRITES: the PSP is flipping the texture under some conditions. To be further tested (condition still not clear).

r1426
Small fixes in sceAtrac3plus. Added function from version 2.5

r1425
Added logging for unknown behavior at SIGNAL command

r1424
sceKernelWaitEventFlag(): same handling as sceKernelWaitSema() inside callback

r1423
Small fix in logging message

r1422
Minor changes...

r1421
Do not call a GE callback at address 0

r1420
Improved log information for error "Ignored Matrix upload value"

r1419
Implemented sceDisplayIsVblank()

r1418
Only sceGeDrawSync(mode=0) and sceGeListSync(mode=0) are not allowed inside interrupts (spotted by Orphis).

r1417
sceDisplayWaitVblankXXX(): thread switch inside a callback currently not supported (callbacks V1 & V2 need to be updated to the new callback architecture). Fix in sceKernelSignalSema() to not yield inside a callback.

r1416
Little improvments

r1415
Fix a bug with modelMatrixChanged in videoEngine

r1414
Added exportation/importation of breakpoints to the debugger (also performed some aesthetical changes). Updated MetaInformation file.


Related links:
[ Sony PSP Emus ][ Sony PSP Infos ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024