Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: NeoRaine v1.2.0  BeitragVerfasst am: 06.11.2008, 13:38 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 12.008

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

Der Neo-Geo CD Emulator NeoRaine, auf Basis des Arcade Emulators Raine, wurde aktualisiert.
Da die Haupt-URL z.Zt. nicht erreichbar, gibts hier nen anderen Link: http://rainemu.swishparty.co.uk/html/download/neoraine.html.


The Neo-Geo CD emulator NeoRaine based on the arcade emulator Raine has been updated. Thanks to 1Emulation.com for the news.
Download here: http://rainemu.swishparty.co.uk/html/download/neoraine.html

Zitat:
neoraine (1.2.0) unstable; urgency=low

* The 1.2.x branch is targeted at editing neocd games, specially ssrpg.
* The sprites blocks can´t be toggled anymore with the layer keys, because
you couldn´t toggle every sprite block this way. Now F5 toggles the fix
layer and f6 toggles all the sprites blocks. To toggle sprites blocks, use
the backspace key (default key - can be changed in the gui) to enter
capture mode, then browse the blocks using right and left arrows, and
finally capture with the C key (preferably in pause mode !).
* Added "update neocd sprite block" to neocd options, thid does the opposite
of capture mode, it takes the pngs, and converts them back to sprites
using the data saved while in capture mode.
* Added a translator for ssrpg (and only ssrpg). Available in "Game
Options" once the game is loaded. Should be used with the console to get
the address of the string to translate (you can use break $55120 and
display a0 to get the address, or break $6858 and then display a0 to get the
address of a text printed ingame, character by character (dialog usually)).

-- Emmanuel Anne Fri, 15 Aug 2008 11:28:25 +0200



Related links:
[ Neo-Geo CD Emus ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024