Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: PSP: Jpcsp v0.09 (revision 649)  BeitragVerfasst am: 23.10.2008, 00:12 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Jpcsp ist ein neuer PSP Emulator in Java von shadow, einem der PCSX2 Coder, für Windows und Linux.

zum Jpcsp Download



Jpcsp is a new PSP Emulator in Java by shadow, one of the PCSX2 Coder, for Windows and Linux.

latest version

Zitat:
What´s new


revision 624 shows a bit progress on Tales of Eternia game.
Note: game is stucking after namco screen and doesn´t go further yet!


NOTE: commercial games doesn´t WORK yet!



jpcps v0.09 revision 649
------------------------
* reverted malloc behaviour and made relevant changes to FPL, malloc should be redesigned.
* Really fixed i18n in PSF : japanese titles work
* Added partial FPL implementation
* added support for exports
* mem stick browser now loads unpacked icons and psf files
* Re-written the loader
* fixed GE ´call´ command.
* sceKernelStartModule: set gp (GlobalPointer) register in new thread
* Fixed sprites modifying face culling, and framebuffer render, which depended on this bug to render correctly.
* Fix vertex alignment
* Fixed vertical flip when not using the transformation pipeline, due to openGL and PSP coordinates being flipped.
* fixed sceKernelLoadModule: memory allocation and loading of encrypted PSP files.

* Fix textures in raw coord
* Fix vertex color alignment
* banlist implementation for encrypted modules
* Added SystemTime functions (similar to clocks/+1mil per second)
* possible fix for SLTU, SLTIU
* sceUtilitySavedataInitStart partial implementation
* Improvement to debugger. Copy Value to Register window and Go To SP in MemoryViewer
* Added a 4bit clut format, with ARGB8888 and RGB565 palette support.

Related links:
[ Sony PSP Emus ][ Sony PSP Infos ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024